• (iOS) Food Truck Chef™ Cooking Games petab tõrkemärke

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ petab tõrkemärke ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Food Truck Chef™ Cooking Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Mulle meeldib neid mänge mängida, kuigi see muutub raskemaks, kuid kui ma hakkan oma esemeid uuendama, hakkab mäng aeglaselt minema ja toitu on peaaegu võimatu taldrikule ja taldrikule klientideni viia ning see paneb mind mõtlema, et teie poisid kujundas selle mängu meile kaotamiseks, miks see aeglustub?

    Üldiselt on mäng lõbus, kuid hüpikturundus mängus raha kulutamiseks ja reklaamid lihtsalt häirivad. mitte nii lühinägelik sõbralik.

    Olen seda mõnda aega FB-s mänginud. Ja järsku mäng ei laadita. Olen FB toiduauto kontrolli lehe kaudu saatnud mitmeid sõnumeid. See ütleb, et ma peaksin neile mängus e-kirja andma. Mängu ei laadita, nii et ma ei saa neile mängus meilida. Palun aidake, sellest on möödunud umbes 5 nädalat.

    Mäng iseenesest on lõbus ja meelelahutuslik.. erinevad köögid ja tasemed liiguvad kiiremini. Suurim miinus on kalliskivid. Toit ja tarvikud on liiga kallid ja ahvatlevad neid raha eest ostma. Kuigi alguses tundub, et see on okei, hakkate mõne hetke pärast tundma, et see on rebimine ja nad teavad, et olete haavatav. Mul kulus mängu desinstallimiseks vaid 5 sekundit, kui tundsin pigistust. Vabandust, aga ei aitäh.

    Lõbus, aga pigem agressiivne reklaam: pikk video+lisa ooteaeg, ei saa vahele jätta, osad on kindlasti pärisraha mängude reklaamid ja min. 1 mängusisene ostureklaam pärast iga taset. Põhjus, miks ma andsin sellele 2 tärni: kui te ei soovi uut sisu, saate siiski mängida võrguühenduseta.

    Mulle ei meeldi nii palju, et pean tasemete avamiseks kalliskive ostma. Kolmanda taseme versiooniuuenduste tegemiseks kindlasti. Kuid ma ei saa teist etappi avada ilma 8 täiendava kalliskivita, nii et nüüd on mul mäng, mida ma enam mängida ei saa.

    Tex mex restoranis uuendasin jooke ja see ei töötanud. See varastas mu kalliskivid. Ma tegin seda uuesti ja see ei töötanud. Palun parandage see ja tagastage mulle mu kalliskivid.

    Kui pean vajutama "x" poe pakkumiste juurde, IGA KORD, kui ma mängus MIDAGI teen, on väga ärritav. Iga kord, kui muudate ekraani, kuvatakse praegused pakkumised. Tundub ma arvan, et see on valiv, kuid see on ärritav omadus. Võib-olla kord päevas või rakenduse esmakordsel avamisel, aga iga kord, kui liigutad, ilmub see kast? Ei. Tõenäoliselt kustutan rakenduse kui kulutan selle eest raha

    Oleksin võinud mängule anda 5 tärni, kuid olen täienduste pärast vihane, sest need maksavad liiga palju kalliskive, ja ma mõtlen, kuidas ma saan seda nii palju kalliskive hankida? Tarnekaubad maksavad ka kalliskive ja ka uue koha ostmine, kuid need on okei, kuid köögiriistade, koostisosade ja õueobjektide uuendamine on liiga liialdatud! Kord osalesin toidukarnevalil ja maksin 14 kalliskivi, kuid ma ei saanud tasemeid läbi, täiendasin 30 kalliskiviga, kuid see ei toiminud, vajasin rohkem uuendust, seega kaotasin kalliskivid.

    Food Truck Chef™ Cooking Games Boshqalar gjnq

    Mängisin seda vaid paar korda. Teemante on liiga raske hankida, kui mitte päris rahaga. Ma sain nii palju münte ja teemante, kuid teemandid kogutakse hoiupõrsasse, mille peaksin ostma päris raha eest, et teemante kasutada. Kuigi selles mängus on palju reklaame, nõuavad need mängijatelt siiski päris raha. Vabandust, ma desinstallin selle


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :